czwartek, 29 marca 2012

16. Finlandia

Dostałam tą kartkę w połowie zimnego i deszczowego stycznia kiedy słońce nie szczyciło nas swoją obecnością a kiedy zobaczyłam moją kartkę uśmiech zagościł na mojej twarzy, dlatego, że jest to moja pierwsza Muminkowa pocztówka a także dlatego bo wydaje się bardzo optymistyczna i radosna. Chyba wszyscy znają tą białą rodzinę trolli z dużymi pyskami, które przypominają trochę hipcie. Tekst na pocztówce mówi nam, że 'to twój dzień żeby błyszczeć'. Uwielbiam Muminki, oglądałam je kiedy byłam młodsza i wydaje mi się, że w Finlandii jest park rozrywki poświęconym tym wdzięcznym stworzeniom - Świat Muminków. (Mamo wiem, że to czytasz więc pamiętaj, że chciałabym tam pojechać;))




I got this postcard in the middle of a cold and rainy January when the sun didn't make an appearance too often and as soon as I saw it, it put a smile on my face :) First, because it was my first Moomin postcard, second because it was really optimistic.  I'm pretty sure everyone knows this family of trolls who are white and roundish with large snouts that make them resemble hippopotamuses. The text on the front says :it's your day to shine. I love Moomins, I watched them when I was younger and as far as I know there is a theme park called Moomin World in Finland which I'd love to visit some day ( mom I know you're reading this so keep this in mind;))





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz